Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014

Προσευχή για Θεραπεία Σχέσης

Αγαπημένε Θεέ,
    
Αγαπημένοι Άγγελοι της συντροφικότητας


Ζητώ από σένα και από τους αγγέλους να με βοηθήσετε να θεραπεύσω τη συντροφική μου σχέση.  

Είμαι πρόθυμος-η, να αφήσω να φύγουν όλα αυτά που δεν συγχωρώ στον εαυτό μου και στον σύντροφό μου και ζητώ οι άγγελοι να καθαρίσουν όλο το θυμό και την αποστροφή τώρα. 

Σας παρακαλώ βοηθήστε το σύντροφό μου και εμένα να δούμε ο ένας τον άλλο με μάτια αγάπης. 

Ζητώ όλες οι συνέπειες των λαθών μας να διαγραφούν προς όλες τις κατευθύνσεις του χρόνου. 

Σε παρελθόν παρόν & μέλλον.

Σας παρακαλώ να εργαστείτε με τον σύντροφό μου ώστε να έχουμε αρμονία, ρομαντισμό, φιλία, σεβασμό, εντιμότητα και μεγάλη αγάπη ο ένας για τον άλλο.  

Σας  παρακαλώ ανανεώστε την αγάπη μας.


Ευχαριστώ & ευγνωμονώ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου